Lite om mej!

Tänkte att jag kanske borde presentera mig själv...so here's a short one!:

Jag heter Josefine Wetterwik och jag bor i Täby utanför Stockholm. Jag går första året på Viktor Rydbergs Gymnasium i Djursholm där jag läser "spets" vilket är ett sam program med inriktning engelska. eftersom att skolan till mestadels består utav naturare och ekonomiare, och det finns bara en spetsklass i årskursen är vi lite ensamma men klassen är as chill! 
Som sagt har jag en syrra som befinner sig på andra sidan jorden, och jag har även en lillebror ch en hund. jag älskar att dansa och är inne på mitt trettonde år nu! Haha det finns inte så mycket mer att säga just nu, så det var väl typ det antar jag.. :P
hehe kanske inte den bästa/finaste bilden men, men den får duga! :)
Kanske inte den bästa bilden men, men den får duga! :)

Hare awesome! ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0